保鹱ai人...
珍惜现在..莫再後悔~!
记得当天的承诺MA.?~"不离开....不放气....但你....!!!!
我走后...要好好甘爱惜自己...
我会系遥远既地方....等候你!!!!
"^^"
我2+会逄月假我都会上黎
E度一次咖!!!
所以......