唉~我金日整到隻手呀~
好痛呀!!
金日係msn到唔知
邊個人+左我死啦~唔
通我有老人痴呆
金日我地去左參觀呀~
我地仲係個水池到
影相潻~勁好玩呀~
不過就搞到
成身都濕晒~影左
好多相呀~但唯1唔開心
既就係個到好多蚊
勁 唔舒服囉~唉!
但都覺得幾開心啦~
我係返黎個時我
訓著左呀~
落車個時隻手同埋隻腳
勁卑呀!!!跟住我同呀c呀穗呀燕
去左m記食野.....點知
我地走個時
我見到有人要放書咁我咪
行前去囉~
原來以經俾人搶左
我星期一要去"女行"呀~
好期待e一日啊~
好啦我唔打啦~
因為我要...........................
|