| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 28 日 星期六 
| 今日 | 分類: 未分類 | 今日我成日都係屋企
今朝食D飯先驚..
我居然係飯中搵倒幾隻蟻..大家都唔知佢地有幾樣衰架喇..
佢地..真係好樣衰..
最後..我都冇乜點食到~
食完,我就坐定定,睇排球~
真係好好睇...尤其是係中國對日本~~
日本D人都唔係好勁姐!!
中國贏局數3:0~
超好睇!超緊張!!
中國個1號((王一梅))開波好勁!
中國人個10號((薛明))快攻好勁!
1句到尾..個個都唔屎得去邊~~
======================================================
好開心呀!!今日唔洗返學,唔洗俾老師虐待LU...
but Monday要再泥過..
唔制呀!!
日記完畢~~拜拜!! 同學仔@熊貓仔字
| | 拿拿拿!!無comment禁唔倒交叉架-.-:2008-06-28 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 27 日 星期五 
| 好慘呀~` | 分類: 未分類 | 依幾日都好嘟嘟..
因為俾甄老師搞到我好可憐..
之前本來話俾李XX去果個咩畢業典禮果個咩咩讀歡送辭架
點知李XX又要成日去節奏樂wo~
搞到老師話佢成日都唔得閒練,so就要我去喇
第1日練呀,老師要我係全班面前講1次
跟住d人令轉面向住我微笑..((係我眼中,果d係''邪惡的笑容''=.=))
最後,我緊係喊啦..((如果我唔係喊呀..我真係要講架喇..依家喊左就唔洗講喇~))
不過今日..我真係係全班面前講左次..
其實..都唔係我想像中咁恐怖姐..
不過都好驚..
我隻手放左係後面既..其實我果時驚到係咁meet到自己紅晒..
之後老師又要我讀完1次又1次..
淨係讀第1句都讀左幾個字喇..
第2 d..就唔洗我講啦下..
我錯小小懶音呀,d人都聽唔倒架啦..
d音洗乜汁到咁正呀
唉..真慘~
彭浩x又唔知咩事唔洗去..
我都唔想去喇
練得咁辛苦..
d人都話我好慘呀~
佢自己咁勁..又見佢去講..
麻鬼煩
好..今日講完..
日記完畢~~拜拜!! 同學仔@熊貓仔字
| | 拿拿拿!!無comment禁唔倒交叉架-.-:2008-06-27 03:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 22 日 星期日 
| 冷戰.. | 分類: 未分類 | 因為尋日既事,我同呀哥冷戰左成日..=.=
亦因為今日心情唔係好好既關係,同陳xx係msn講野都好似''艾交''咁..
呀哥唔同我講野,我又點解要同佢講野姐..
我仲當睇唔倒佢,1腳踩落去..
我緊係當咩都唔知,sorry都唔洗指意我會講..
哼!呀哥好勁咩..成日點我做野,今日我都未報完仇呀~
總之1日佢唔我講野,我都唔會理佢..
呀媽話:退1步,海闊天空。讓下呀哥啦.
哇~好笑~唔係大讓細架咩..
咩都我退..佢又唔退下..
次次都係咁,佢做錯野呀媽又唔鬧佢,仲要我讓佢tim..
算~我唔講依個話題
===================================================
今日除左講我同呀哥冷戰之外
都冇咩好講..
呀!係呀..
我想講,我改名做熊貓仔喇!!
因為唔知點解講講下講左熊貓仔
d人都叫我做panda
咁不如改埋做熊貓仔啦
講到依到..好啦..唔講喇~
日記完畢~~拜拜!! 同學仔@熊貓仔字 | | 拿拿拿!!無comment禁唔倒交叉架-.-:2008-06-22 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 80 | »
|
|