ShAn19961227
暱稱: ♥ HuNG ;D ×
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-_-
^_^
-_-
._.
._.
文章分類
全部 (238)

 2008 年 6 月 28 日  星期六   晴天

今日 分類: 未分類

今日我成日都係屋企

今朝食D飯先驚..

我居然係飯中搵倒幾隻蟻..大家都唔知佢地有幾樣衰架喇..

佢地..真係好樣衰..

最後..我都冇乜點食到~

食完,我就坐定定,睇排球~

真係好好睇...尤其是係中國對日本~~

日本D人都唔係好勁姐!!

中國贏局數3:0~

超好睇!超緊張!!

中國個1號((王一梅))開波好勁!

中國人個10號((薛明))快攻好勁!

1句到尾..個個都唔屎得去邊~~

======================================================

好開心呀!!今日唔洗返學,唔洗俾老師虐待LU...

but Monday要再泥過..

唔制呀!!

日記完畢~~拜拜!!                                 同學仔@熊貓仔字

 

拿拿拿!!無comment禁唔倒交叉架-.-:2008-06-28 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2008 年 6 月 27 日  星期五   晴天

好慘呀~` 分類: 未分類

依幾日都好嘟嘟..

因為俾甄老師搞到我好可憐..

之前本來話俾李XX去果個咩畢業典禮果個咩咩讀歡送辭架

點知李XX又要成日去節奏樂wo~

搞到老師話佢成日都唔得閒練,so就要我去喇

第1日練呀,老師要我係全班面前講1次

跟住d人令轉面向住我微笑..((係我眼中,果d係''邪惡的笑容''=.=))

最後,我緊係喊啦..((如果我唔係喊呀..我真係要講架喇..依家喊左就唔洗講喇~))

不過今日..我真係係全班面前講左次..

其實..都唔係我想像中咁恐怖姐..

不過都好驚..

我隻手放左係後面既..其實我果時驚到係咁meet到自己紅晒..

之後老師又要我讀完1次又1次..

淨係讀第1句都讀左幾個字喇..

第2 d..就唔洗我講啦下..

我錯小小懶音呀,d人都聽唔倒架啦..

d音洗乜汁到咁正呀

唉..真慘~

彭浩x又唔知咩事唔洗去..

我都唔想去喇

練得咁辛苦..

d人都話我好慘呀~

佢自己咁勁..又見佢去講..

麻鬼煩

好..今日講完..

日記完畢~~拜拜!!                                     同學仔@熊貓仔字

 

 

 

 

拿拿拿!!無comment禁唔倒交叉架-.-:2008-06-27 03:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 2008 年 6 月 22 日  星期日   晴天

冷戰.. 分類: 未分類

因為尋日既事,我同呀哥冷戰左成日..=.=

亦因為今日心情唔係好好既關係,同陳xx係msn講野都好似''艾交''咁..

呀哥唔同我講野,我又點解要同佢講野姐..

我仲當睇唔倒佢,1腳踩落去..

我緊係當咩都唔知,sorry都唔洗指意我會講..

哼!呀哥好勁咩..成日點我做野,今日我都未報完仇呀~

總之1日佢唔我講野,我都唔會理佢..

呀媽話:退1步,海闊天空。讓下呀哥啦.

哇~好笑~唔係大讓細架咩..

咩都我退..佢又唔退下..

次次都係咁,佢做錯野呀媽又唔鬧佢,仲要我讓佢tim..

算~我唔講依個話題

===================================================

今日除左講我同呀哥冷戰之外

都冇咩好講..

呀!係呀..

我想講,我改名做熊貓仔喇!!

因為唔知點解講講下講左熊貓仔

d人都叫我做panda

咁不如改埋做熊貓仔啦

講到依到..好啦..唔講喇~

日記完畢~~拜拜!!                               同學仔@熊貓仔字

拿拿拿!!無comment禁唔倒交叉架-.-:2008-06-22 09:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單