| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2010-05-21 |
分類: 未分類 |
唉唉唉唉~~~~
我真係好愛你嫁
真係好愛好愛..
我真係想同番你一齊..
..
不過.你話你愛我得番一半..
都係因為呢句野,
我打消呢個念頭
愛我得番一半.就唔好話掛住我啦...
我真係好唔捨得..
唉..
搞到我好唔想放手..
但係..我地相處模式的確有好大問題..
我份人咁既姓格..
實在比唔到幸福你..
我唔可以自私到..無視你既未來而一直霸住你..
而家唯一令你可以有美好張來既方法
就係放開你..
我唔會停止愛你
即使係用陌生人呢個身份
你講話想一齊番..
果時我真係好動搖...
我好矛盾呀..
我真係好想同你一齊嫁..
我話過會愛你好耐
我一定會做得到..
50分的我
我認為自己只得1分
1分係比落愛你呢一頊.
其餘99分..係我太差.
我比唔到幸福你.
我成日搞到你唔開心.
我唔夠好.
我唔夠主動.
唉.
不過你而家都咁講法.
我亦只能夠慢慢的放低你.
幸福..就油第2個比你吧..
不過..
如果你想..
我會自私地同番你一齊..
呢幾日.
我女都冇昅過咁制..
呢D唔係一般男仔做得到xd
我只能苦中作樂..
我真係好差呀..
我地太小交集..
我地傾計全部係講無聊野..
深層次d既溝通都冇..
可能真係唔適合..
但我依然會好愛你嫁.
我咁耐以泥都未對你淡過..
就算發生咩事.
我都一樣咁愛你
一秒比一秒多
我成日諗住你..
晚晚成4點先訓得著..
我唔想訓呀..
1訓係係咁諗你..
]停唔到..
暫時只有打機同跳舞.
先可以令我忘記你..幾分中..
跳舞一停就諗起你..
冇左你.我好唔慣..
我慣左朝朝自動彈起身回你sms..
但係.而家我一樣彈起身..
一樣睇sms..
不過;
而家你冇SD 比我..
我而家好後悔呀..
點陵我唔自私D同你一齊..
點解我要扮哂洒脫.
扮哂唔緊咁..
而沖良係度靜靜雞喊
真係唔想冇左你..
|
|