ShInG`
我落淚。情緒零碎
ShInGbIbI
暱稱: ShInG`
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2010-11-17
2010-11-01
2010-10-28
2010-10-27
2010-10-15
文章分類
全部 (165)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 165
留言總數: 555
今日人氣: 25
累積人氣: 6855
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 15 日  星期四   晴天


2010-07-15 分類: 未分類

我既白馬公主幾時先出現呢= =

係白雪,囧

我想同我第時既女朋友講

你可以對人好冷淡                                                                          但我唔想你對我冷淡

你可以好衰你可以講粗口打人鬧人                                              但我唔想你同樣咁對待我

你可以隨時隨地發爛渣                                                                  但我想知發生咩事,等我有機會哄你

你可以隨時隨地出街                                                                      但我想你話聲我知..我唔想人地問起我條女係邊我唔知

你可以對任何人差                                                                          但我唔想你對我差

你可以對任何人好                                                                            但我想你對我比其他人更好

我可以對你扮傻仔扮白痴... 哄你笑                                                 但我想你至少比一個笑容我

我可以死狗1樣哄你                                                                       但我想係會成功哄得番..至少話我知點先唔嬲

我可以好愛好愛你                                                                          但我想你也一樣

我可以當好多人面大聲同你講我愛你                                          但我想你一定要有反應= =

 

 

我可以為你做任何野                                                                     

但至少要比我感受到你愛我..

我會10倍比番你/ _ \

 

以上..form 誠

to..我的未來女朋友

 

 

 

我隻手呀!好痛呀!9命呀!

右手左手都痛..

右手內傷左手流血@@

左手D血痴立立好onj....

膠布又痴住...hi 到D 長又痴住= =

痴唔係問題

掹果下好痛先係問題= =

9命- -

不過..

我肯定左自己

我肯定左我係一個bboy!

因為手傷成咁都照跳~~

個fd問我點解傷仲死頂仲跳

我第一時間答左佢

BBOY OR DIE!

呀..好爽呀~~諗番起真係好自豪~

 

 

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb       q!!!!!!!

b死佢!

 

飲飲飲飲飲!我眼中得番跳舞同飲酒- -

呀..睇泥可以專心跳舞了...

至少係下一個女朋友出現前~~

我有女先至再專心條女吧~~

就算幾想有女,.我都唔會是但搵個

我只係想認認真真長長久久

我唔介意細水長流,亦唔介意愛情長跑嫁

只不過我要既愛情長跑係2個一齊跑..

唔係一個跑

更唔係陪跑

 

諗左好多野想打= =最後都係唔記得.....

cm 吧

跳舞加油






訪客留言 (返回 ShInGbIbI 的日誌)


I3aI3i 於 2010-07-16 02:37 PM 發表:
好欣賞您果句onJ;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



community 於 2010-07-16 02:07 AM 發表:
我好同意你講既野-- 我都想~

跳舞~跳舞~跳舞 一齊加油吧~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babiic0 於 2010-07-15 06:52 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



linGjaii1029 於 2010-07-15 06:25 PM 發表:
篇野好正~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



K_4ever 於 2010-07-15 04:53 PM 發表:
Sweet ._.v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingching35 於 2010-07-15 04:32 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



linglingmm 於 2010-07-15 04:20 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivykwok 於 2010-07-15 03:57 PM 發表:
c0mm3nt:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cghost 於 2010-07-15 02:52 PM 發表:
❖ 你點對佢,佢亦會點對番你'
❖ CM'
❖ 要回哦'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung_0123 於 2010-07-15 02:26 PM 發表:
打得好.我都想有白馬王子出現;)
你會等到的.你會幸福的;)
Bboy小心d喇.手手腳腳好重要架.
有d野整親就一世架喇~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]