我份人好極端嫁~
maybe 很多人覺得我好花心..
但我花心..只係因為未搵到值得專一既人/ _ \
但當我搵到之後
我會專一全心全意對佢
我可以放棄全世界,但我唔會放棄果個值得我專一既人=]
尋日唐山大地震..
喊到痴線,.,/ _ \
呀..竟然有條粉腸見到我喊果時係度笑= =算點先= =
下次再睇感動類既話- -曉喊既同番曉喊既一齊坐啦..
都冇人明我..
一路感動到喊既時候..
旁邊有條友打喊路- -
我頂..
即刻冇哂mod 囧哂= =
睇完影貼~
影完之後..............................
我係極度後悔= =
仲要出左FB= =
我頂= =
T.T
一世英明一朝冇= =
唔好睇Fb= =真係
唔好睇呀
打你嫁/ _ \
尋日都幾多笑料
殘忍啦~
漁村小姑娘<hahahaha唔知邊個呢
貼紙相都算:P
好似仲有= =不過都係唔記得
下一次,8.19(吸啜新世紀)
正~好期待xd
係搞笑類
以吸血新世紀D 情節再改到好好笑
真係正.
邊個睇???
8月19~
呀..腰好痛
手好番小小
本人已死
小事招魂
大事掘墳當面講
8~
|