| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2010 年 7 月 26 日 星期一  |
| 2010-07-26 |
分類: 未分類 |
好囧..- -
我都唔知想講咩
總之全身都痛- -
魚尾生日快樂- 口 -
17 歲女言行要成熟D
講野唔好咁爛口
要識諗D呀!
大個啦..
少D係條街度狂笑吧:P
有時真係幾好笑~但盡量唔好失"而'
好想跳舞~
可惜...痛到..
我諗我要休養番10 日到先跳得@@
不過
都係果句
BBOY OR DIE !
so gd
吊
火撚到
乜都係9度鬧
平時電腦都係你自己度啦
我平時根本冇得開
你比2個中時間我點樣準時比番你呀
on9
黑9我面
冇啦啦發爛渣
乜事呀
吊
迫我出左良日日網吧
so gd
就係因為係屋企成日比人鬧
電腦又冇
我先日日出去
你估我好想係屋企?
吊,
我有錢神早搬撚走左
我仲理9你?
平時係咁叫我大個對你地點樣點樣好D好D
收皮啦
而家你咁撚樣對我我仲會理你?
問你拎幾10蚊都係我面囉
我出左良既話我洗撚係度睇你面色?
吊
我今次出左良一定狂出街
我唔撚想留係呢個所謂既屋企
遲下過左18歲我搵一堆人租間屋一齊住都好過同你地一齊
on9
我吊
火撚到我
|
|
|
I3aI3i 於 2010-07-26 11:45 AM 發表:
comment
|
|
|
多謝先`.:} 仲有我吾想系街笑咖,`係你地搞到我甘`, 搞到我甘冇儀態,,平常我不知幾斯文呀,,哈哈`, 我都吾想講粗口,,但系琴晚真系比人正到好鬼死痛-,-"
吾好甘火`,,;}
|
|