ShInG`
我落淚。情緒零碎
ShInGbIbI
暱稱: ShInG`
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-17
2010-11-01
2010-10-28
2010-10-27
2010-10-15
文章分類
全部 (165)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 165
留言總數: 555
今日人氣: 7
累積人氣: 6837
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 28 日  星期三   晴天


2010-07-28 分類: 未分類

? ` 個 人 資 料 ` ?
01:)花名-          大ma誠
02:)幾歲-          17
03:)生日-           1992.11.15
04:)有咩家人-    父母妹我
05:)住邊區-        屯門
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 朋 友 篇 ` ?
06:)數出5位好朋友-    個個都係!
07:)最囍邊2個-            all~
08:)當你無心情時 ` 會搵邊個 -  我的心心豬,,幾個米,,billy 之類掛- -
09:)當你有難時 ` 邊個會幫你 - maybe 個個~
10:)你無左邊個朋友會吾得 - 個個都唔得
11:)擇友條件系 - 唔會呃我
12:)佢出賣你時 ` 你會-  直接反面
13:)有無朋友愛上過你愛的人 -  有時掛
14:)最囍朋友同你1齊做咩 -  玩,傾計,跳舞
15:)囍不囍朋友陪著你 -  當然啦
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 愛 情 篇 ` ?
16:)現在愛的是 - 沒............
17:)佢知吾知你愛佢 -  X
18:)佢同你依家系咩關系 - X
19:)有表白麻 - X
20:)你會吾會放棄愛佢 - X
21:)介吾介意自己男/女友打比第2個 -  都幾嫁
22:)信吾信愛1個人吾洗理由- 信~
23:)在拍拖麻-
24:)拍了多久- X
25:)易呷醋麻- 極度易!!
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 學 校 篇 ` ?
26:)讀邊間- 
YTT

27:)讀邊班- 5e
28:)你個班有幾多人 - X
29:)男定女較多 - X
30:)班主任系- miss chan
31:)最囍邊個老師 - X
32:)最想打邊個老師 - X
33:)最囍邊科 -X
34:)在班上地位是 - 大佬:P
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 雜 類 篇 ` ?
35:)最想邊個打比你 - 個個
36:)身邊有無人驚行雷-
37:)行雷時`佢會吾會搵你 - 我諗唔會
38:)鐘意食咩水果 - 大部份都中意
39:)鐘意咩節日 - 12.25.....2.14之類
40:)認吾認同至死不瑜既愛 - 認~
41:)認為自己夠吾夠高 - 唔夠`
42:)囍出街還是讀書- 出街!
43:)你心中最記得既日子系邊日-
44:)個日有咩意義-
45:)會吾會種花 - 唔會!!
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 選 擇 題 ` ? * 2選1 *
46:)電話vs SMS- sms
47:)Msn vs ICQ- msn
48:)情人vs朋友 - 情人~~~~~~
49:)學校vs屋企 - 屋企
50:)媽媽vs爸爸 -
51:)打波vs跳舞 - 仲要問?跳舞!
52:)關楚耀vs譚詠麟 - X
53:)陳奕迅vs李克勤- e神 chan
54:)容祖兒vs何韻詩 - X
55:)TwIns vs SHE - X
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 無 聊 篇 ` ?
56:)鐘吾鐘意同陽光玩遊戲 - 1般
57:)今日飲左未 - 未- -
58:)是搞GAG 1份子麻 - 算係啦
59:)囍講笑哄你的朋友還是愛人 - 沒愛人.得朋友
60:)會吾會傻到對住空氣鬧 - 唔會
61:)見到小昆蟲會點 - 一係秒佢一係唔理佢
62:)屋企賓賓系吾系得成 -
63:)屋企系吾系用金寶綠水 -
64:)認吾認同香港始終有你 - 認同!
65:)鐘吾鐘意KERORO - 唔錯
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 綜 合 篇 ` ?
66:)同依家情人最有回憶既地方系- e家沒情人
67:)訓訓下教會吾會有人打比你 - 一定會
68:)如你有..你把聲會好似咩野 - 就死果種
69:)細個個陣可愛麻 - 當然啦
70:)依家系吾系1腳踏2船 - 沒情人
71:)你愛你依家既情人麻 - 同上
72:)對你情人有承諾麻 - 同上上
73:)最重要既承諾系咩野 - 同上上上
74:)有試過介手麻 -
75:)最愛你依家既情人麻 - 同上上上上上
76:)跟現在的情人分過手麻- 同上上上上上上
77:)原因是 - 同上上上上上上上
78:)對你的情人有心淡過的時候麻 - 同上上上上上上上上
79:)傾得心事既朋友多吾多 - 算多
80:)你心中的傻婆/傻佬是- 個個都係
81:)朋友對你重要麻- 好重要
82:)現在有什麼歌可以表達你心聲 -
83:)想同情人講咩野(好長都吾緊要) - 
84:)想同朋友講咩野(好長都吾緊要) -  i love my fd
85:)最多可以食幾多碗飯 - 4-5
86:)多吾多澡涼-
87:)有無比現在的情人叫過你澡涼 - 沒情人
88:)認為自己幾多歲買到DREAM HOUSE - 唔知- -
89:)現在既情人系吾系你真愛- 沒情人
90:)現在第2個人囍歡你麻- up 乜
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 完 結 篇 ` ?
91:)就泥做完`累麻- no @@
92:)最後問你1次`你會愛你現在既情人1314麻-沒情人
93:)邊個叫你做LI個100問- 自己
94:)最想比邊個睇到你篇100問- all my fd
95:)系吾系做完運動泥-
96:)系吾系比人嬲緊你-
97:)原因系-
98:)尾3戈題喇*開心麻- 一般
99:)今日幾多號- 28
100:)完成喇*最想多謝邊個-  自己~

 

 

 

我好得閒= =






訪客留言 (返回 ShInGbIbI 的日誌)


yuht0829 於 2010-07-29 07:47 PM 發表:
c0mm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovekk726 於 2010-07-29 01:56 PM 發表:
得閒到甘`.!;}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



I3aI3i 於 2010-07-29 12:41 AM 發表:
吹到自己系大佬;p
comz ah`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



community 於 2010-07-28 07:38 PM 發表:
小誠誠 飛牙飛~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



blueyip3112 於 2010-07-28 07:19 PM 發表:
誠誠@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivykwok 於 2010-07-28 07:19 PM 發表:
CM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuenyui 於 2010-07-28 05:48 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Suki1314p 於 2010-07-28 05:48 PM 發表:
1 [: ?
xc0m [;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]