Since 1-11-2007
version 3 (:
愛不夠愛你的人 才受罪.
 

 
 
 

(: Newz; ♥

2013-02-15
2012-04-07
2011-09-24
2011-08-27
07 Nov 2010

« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 220 | »

(: 2008-06-20 10:00 PM; ♥



`0620 .__.! end of my nightmare :}
琴晚同esther 1齊溫epa.. thz! 吾系你,, 我分分鐘訓著啦!;]
跟住溫完諗住無無聊聊.. 睇1陣電視先訓啦.. 點知爸爸就系e個時候出左泥.
-.-' 比人鬧.. 系好正常ge事-/\-' 要怪就怪自己t^t. 今朝起身..
隻眼刀系甘痛. 無計. 鬼叫自己甘夜訓-__-' ed叫抵死-,-' 跟住食埋早餐..
就系到睇第8課.. 琴晚溫得超吾熟就去左訓教 囧rz" 搞到今朝要惡補-,-
真系囧囧囧.. 番到去,, 個腦好似空曬甘-x-.. 即時惡惡惡補-.-v 開考..
個書記超gag.. 明明夠答題紙又走過隔離班囉.. 跟住牙sir比佢fake;
卷刀未傳就話要開考.-__-' 牙sir今餐超lor-w-' 跟住開考.. 遲左成5分鐘*0*
份epa卷0k ge.. 不過我比嘉和sir fake左mc最少1題-____-' 好自卑..
希望epa pass- -' 因為基本上我全部刀系估下撞下識少少甘答-v-'
真系要保佑我pass牙.. /___\ 唉.. 希望下星期1派個幾份paper刀合格..t3t
番到屋企就系甘玩電腦-口-.. 去左行xG* 行到村長xG.. 個段對話超gag!xD
跟住同左無聊人玩sudoku*v* 正牙.. 佢1開始吾識玩.. 玩到後來同我差6%咋*3*..
屈機=] 仲要曬佢囉獎個下先屈死x] then又同c奶 + 雙星 + cch又msn左好耐..
正*v* 真系好囍同村民zZ1齊吹水=) 由朝早10點幾玩到夜晚-3-
我發覺我ge生活離吾開睇電視. 玩電腦. 玩手機.-.- 甘ge生活..
吾怪得知我考試甘差-___-' 唉唉唉.. 聽日要恢復練琴ge日子-x-..
真系慘a__a! 我聽朝要去借書*v*! <33
-
無微不至 留堂伴你
明日小測 造就轉機
循序漸進 細細謹記
溫書法 偷偷跟痴心連起

輸了 餘情未死
來日便 輕鬆得分 事事報喜
來讓我 包裝飲品去親你
開解過 總可跟你成知己

*請准我 做你契妹
如心聲 以「代數」徘徊
如功課喜愛貼近你 煩擾卻滿道理
讓我 多有利 多顧忌 亦包尾

很配 做你契妹
如心聲 跟制度全情麻痺
只要不爭氣 下課會再遇你*

填鴨制 從未合你
仍願受苦 悶讀至死
來吧逗你 上課嬉戲
班房裡 總得到一些是非

落堂 仍像伴我
球場上悄悄看你 玩樂過火
沉迷地邊溫書邊欠功課
一考試 竟想跟你挨不過

Repeat*

同學勸我犯錯 能減輕痛楚
然後 扮知己 詐生疏
詐生氣 竟當成果
無謂記上大過
戀火太多
螳螂別誤導校草玩火

請准我 做你契妹
如心聲 以「代數」徘徊
如功課喜愛貼近你 煩擾卻滿道理
讓我 多有利 多顧忌 亦包尾

很配 做你契妹
如心聲 跟制度全情麻痺
只要不爭氣 讓我永遠跟你
風扇識穿課本 竟藏著愛你