Since 1-11-2007
version 3 (:
愛不夠愛你的人 才受罪.
 

 
 
 

(: Newz; ♥

2013-02-15
2012-04-07
2011-09-24
2011-08-27
07 Nov 2010

« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 220 | »

(: 2008-05-12 08:31 PM; ♥



-w-`琴晚我超早訓哇! 11點就乖乖地上左床訓教啦xD' 哇哈哈.. 我真系好乖x]`
今朝7點3就起身啦*v*! 我真系痴線架-w-' 不過夠8粒鐘啦-v- 幾正常:] 跟住..
10點鐘先落街食早餐=\/=`[ 幾正常*+v+ ] 本身諗先食完就去練琴架嘛.. 點知-x-`
我食完個陣,, 已經10點半啦\口/` 吾夠時間番泥換3-w-' 所以我放棄練琴/__\'
所以就番屋企.. 玩電腦-u-`玩到11點9先走人-口-' 跟住就過去`w0w,, v_v
我慢左-w-' 我用左足足15分鐘行過去/口\' 點知.. 等牙等..- -' 人呢.. 影刀冇隻-3-'
甘就打比佢-v-`原來佢番左屋企囉野a__a" 甘就諗住去圖書館啦-x-' 點知..
今日系星期1-3-' 圖書館吾開=/\=` 搞到我.. 無路可走-v-' 就去左巴士站睇野-u-`
等哇等.. 等到媽媽之後就去左柏麗食野*v* 本身見到李sir,, 跟住行番轉頭-w-'
then見到kim kim..xd` 我地今日同1kkc人好有緣!xP' 食食下又見到肥仔佢地:]
=v=佢地prepare c00k!nG exam*0*.. 真系乖=v=` 結果我地坐到搭5先走*v*
搭車.. 好彩甘岩有架60m*0* 吾系我地就玩完100`*3* 出到去.. +v+岩岩2點鐘..
哇哈哈.. 我地真系勁xd` 時間岩岩好-\/- 因為美孚得2間m記* 所以; 要數埋長沙灣`
跟住.. 就出去美孚啦.. 點知.. 個到d人望住曬-3-' 跟住仲要aster望甘耐,,
淨系買1杯雪糕xd 超勁*u*`終於數完.. 下1間我買左杯奶昔系到飲.. 好味喔=]
跟住打番屋企.. 諗住問下長沙灣邊度有m記.. 點知-0- 系冇m記` 好彩打左番去姐..
吾系玩完-x- 曬錢-w-`最尾就去左南昌個間- -' 支力死人.. 番到去荃灣已經6點4-3-
交埋野就走人` 超支力!