今日7點. . 阿佳打黎嗌我起身. . .跟住就整野啦. . 之後8點落樓.. 佢已經係下面等緊. .Sor牙>3<“
跟住就同佢行過火車站. . 跟住未夠鐘. .上去行左陣. . 跟住就落去等老死. .搭火車再轉bus去. .
去到. . 都係睇其他學校比賽. . 跟住晏d. .佢d波友黎左..佢地就落左去. .咁d袋就我地幫佢地看住啦.. |<a..
我今日把口真係靈丫..我話潘永駿剪指甲會剪到入肉流血. . 真係咁丫. . 真神奇丫.. ||<a…跟住冇咩啦.. .
開波. . 佢地超勇牙. .係咁攻. . 個個都好型. . 阿佳啦. . 河豚啦..潘永駿啦..陳家昊啦..個個都好型牙>3<“
跟住佢地呢場贏左16:5...勁丫>v<“咁老死話肚餓.. .就陪佢去食野. . 去左7-11食. . 食完諗住返去. .
但係落雨. . 去日本城買左把遮. . 就返去lu..去到. . 已經開左波. . 呢場好緊張牙. . 不過佢地狀態都幾好牙. .
雖於贏左..好勁牙>v<“跟住等伍佬訓埋話…等阿佳換埋3. .就走喇. . 開頭同潘永駿佢地分開左. .
之後佢地又跟埋黎. . .哈哈.. 同潘永駿同河豚係度挽…勁好挽牙>v<“1個叫gary1號..1個叫gary2號..
||<a. . 好搞笑. . 我開頭以為gary權好cool架. . 但係5係架啵. . 佢仲成日聊我講野. .
又同我挽牙.. 我臨走個陣. .同gary駿同gary權講byebye. . 佢都有揮手&同我地講byebye牙. .
跟住就搭bus再搭火車返大埔. .跟住老死搭車返屋企訓覺. . 仲見到3F個女仔.. 跟住返到屋企問luch. .
gary權同gary駿都係孟子… .冇野挽>v<“. ..|<e..
|