識我的友都知道我每天都會敷面膜,
有時放假的時候甚至會敷三次,
所以說面膜是我生活的一部分一點也不誇張!
很喜歡一起身就來個wake up mask,
一來可以醒膚,二來可以令之後化妝品貼面一點!
近來試了個不錯的:
b.liv的glow and shine mask. 配合埋Deluge me可以話係無敵咁正!

先講glow and shine.
呢支mask主打深層帶走死皮,調節暗淡膚色,令面上即時提亮顯出光彩!
使用方法好簡單:
每週使用一次。在洗淨後的臉頸抹上厚厚一層。靜置5-10分鐘,以暖水洗淨拭乾。避開唇眼部位。
主要活性成份:乳酸,木瓜酵素






呢個mask好特別,
搽上面已經感到有好清涼的感覺,
成塊面好似浸泡在冰水裡咁爽,
只不過佢係唔凍嘅,
可以有少少薄荷成分啩,
所以我很喜歡早上用,
用完塊面好似無咁水腫之餘個人仲立刻精神曬!
同時mask入面有好微細的粒子,
當搽上面時已經好似幫皮膚做緊運動咁,
敷完十分鐘左右已經可以冲水!

我會先用曖水濕一濕塊面,
再輕輕打圈一會,
這樣有效幫助帶走死皮!
再用暖水洗淨!
用完成塊面好似剝殼雞蛋咁滑,
光澤度爆燈呀!
啲死皮無曬!
膚色立刻淨白了,
連啲毛孔都因為油脂和黑頭被帶走了而顯得收細了好多!
效果真係令人滿意!
|

|
|
粉嫩的好氣息
|
而喺呢個時候,最後就係立刻放補品啦!皮膚當然會最吸收了!
配合Deluge Me,Deep Hydrating Sleeping Mask 深度保湿睡眠面膜就最正啦!
使用方法好簡單:平均搽上面膜放臉上,避開眼唇位置,放置一小時後待皮膚吸收後可上床安睡。
|