shadowc
Shadowcheung
暱稱: Shadowcheung Cheung
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« August 2025 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
體重才不要步步高升呢...
瘦在多5度!@Lower Th...
史上最嘆又最work減肥...
愈早對抗,愈遲衰老!...
全效亮肌營養霜@SKIN-...
文章分類
全部 (405)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 405
留言總數: 28
今日人氣: 48
累積人氣: 21757
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2013 年 12 月 30 日  星期一   晴天


剝殼雞蛋之體驗@B.liv glow and shine+deluge me 分類: 未分類

 識我的友都知道我每天都會敷面膜,

有時放假的時候甚至會敷三次,

所以說面膜是我生活的一部分一點也不誇張!

很喜歡一起身就來個wake up mask,

一來可以醒膚,二來可以令之後化妝品貼面一點!

近來試了個不錯的:

b.liv的glow and shine mask. 配合埋Deluge me可以話係無敵咁正!

 

 

 

 

先講glow and shine.

呢支mask主打深層帶走死皮,調節暗淡膚色,令面上即時提亮顯出光彩!

使用方法好簡單

每週使用一次。在洗淨後的臉頸抹上厚厚一層。靜置5-10分鐘,以暖水洗淨拭乾。避開唇眼部位。

主要活性成份:乳酸,木瓜酵素


 










呢個mask好特別,

搽上面已經感到有好清涼的感覺,

成塊面好似浸泡在冰水裡咁爽,

只不過佢係唔凍嘅,

可以有少少薄荷成分啩

所以我很喜歡早上用,

用完塊面好似無咁水腫之餘個人仲立刻精神曬!

同時mask入面有好微細的粒子,

當搽上面時已經好似幫皮膚做緊運動咁,

敷完十分鐘左右已經可以冲水!





我會先用曖水濕一濕塊面,

再輕輕打圈一會,

這樣有效幫助帶走死皮!

再用暖水洗淨!

用完成塊面好似剝殼雞蛋咁滑,

光澤度爆燈呀!

啲死皮無曬!

膚色立刻淨白了,

連啲毛孔都因為油脂和黑頭被帶走了而顯得收細了好多!

效果真係令人滿意!



粉嫩的好氣息


而喺呢個時候,最後就係立刻放補品啦!皮膚當然會最吸收了!


配合Deluge Me,Deep Hydrating Sleeping Mask 深度保湿睡眠面膜就最正啦!

使用方法好簡單:平均搽上面膜放臉上,避開眼唇位置,放置一小時後待皮膚吸收後可上床安睡。


主要活性成份:銅三肽-1, 甜没药酵母提取物






sleeping mask真是超方便,

絕對適合香港人,

瞓住護膚就唔怕無時間啦!

不過我因為好懶瞓的,

左擰右擰無時停,

所以我敷唔到瞓覺嗰part.

只是敷個多小時就洗走面膜,

不過都feel到皮膚的彈性和柔軟度up up up!

敷住嚟瞓肯定更加好!

呢個mask質地輕盈,

啫喱般的質感透出微微芳香,

搽上面就算是厚厚邊敷都不會造成負擔。


大約一小時後已經吸收了面膜的精華



第二天醒來皮膚飲飽水般


而且吸收得快,

記得第一次glow and shine未去死皮,

都係一個半鐘就吸收曬,

而第二次用嘅時候就用左glow and shine,

我立刻試左雙倍份量,厚厚的一層,

一小時就索曬入去,超利害的說!!


第二次試厚厚的mask


大約一小時就變這樣,快到好似有衛生巾廣告的口號:瞬間吸收



呢兩支mask配合一起用好夾,

就算一個星期用一次效果都last到,keep得好好,

而每一次用都感到皮膚的質素提升了,

尤其是第三week更正!


before




after



每一次都看得見的改善,

每一次都感受得到的嫩白,

令我深深感受到b.liv 呢個系列的魔法力量,

想擁有淨白水嫩的皮膚原來就是這般輕易!


想知更多?即上:http://www.cellnique.com/bliv

全線sasa 有售




我很需要你的支持,喜歡我的文章請不要猶豫,一下啦!


你的支持就是我的動力! 


歡迎與我合作或邀請出席event


電郵地址:[email protected]


歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

 

 

Fashion & beauty:http://www.fnb.hk/blog/25786

Beautylife:http://www.beautylife.hk/?17329  

The ztyle:http://shareshadow.theztyle.com

Beautyexchange:http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?133432

Blogger:http://shareshadow.blogspot.com/

Yahoo:http://blog.yahoo.com/_V3ZHFJRAFB3KYZ4BV2D7YYDBAI/articles/page/1

she.com:http://:blog.she.com/shareshadow

IMORE:http://www.imore.hk/8222

Ubeauty:http://www.ubeauty.com.hk/hk/member/home/shadowc.html

Lady Qooza:http://blog.qooza.hk/Shadowcheung

qooza beauty:http://beauty.qooza.hk/u/Shadowcheung

 

 

免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/服用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。

“是次產品由beautylife x b.liv提供“

(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )

 





訪客留言 (返回 Shadowcheung 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]