呢幾日香工做清貨日,
狂買一輪,又係分享戰利品的好時候,
行到累最好坐低食番餐好嘅!
好味的東西會成日心思思想去食,
所以今次我地又去了Greyhound開餐!
不過今次地點係九龍塘又一城呢度。
朋友話我成日食來食去都係嗰幾樣,
其實我就係好味嘅嘢不斷encore都唔厭嘅!

今晚我食了呢個三文魚,
真係好味,平時我唔食生蒜頭同唔好泰汁,
但係呢個配搭真係令我想成碟獨吞!

頭盤仲有呢個軟殼蟹沙律都好受歡迎,
係必食之選。
呢隻蟹仲要出奇地好多膏,
唔係剩係得個殼嗰啲,
好味好多㗎!


主食就揀番炒金邊粉同大蝦金邊湯粉。
先講炒金邊粉,
有啲蝦,好小好小辣,
但係好夠味,又足料,
有幾隻蝦,豆腐乾,
有碎蛋,拼合一起,
令到我吃不停唔停口!

另外,湯粉係冬蔭功湯底,
但唔係辣到那口嗰啲,
有點酸,好重青檸味,
愈食愈開胃,
冬蔭功味唔會太誇張,
仲配埋大大隻嘅虎蝦,
真係啖啖肉,新鮮又彈牙,
係推介之選!

口喝就嘆兩啖檸檬茶,
呢個同平時飲嘅有點不同,
就是連冰都係由檸檬茶雪凍而成的,
所以特別香濃同好飲嘅!

最後當然係甜品時間啦,
呢個係香蕉榛子芝士餅,
配搭新穎,香蕉味同芝士味好夾,
芝士餅唔太漏,
一件食曬都唔會覺得太heavy,just good.
又過左一個愉快的晚上,邊吃邊吹水,真係好快就消磨了一個晚上。
我很需要你的支持,喜歡我的文章請不要猶豫,讚一下啦!
你的支持就是我的動力!
歡迎與我合作或邀請出席event
電郵地址:[email protected]
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>

免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/服用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。
|
|