今年去拜年,
有個親戚問我:點解咁多年都唔見你有皺紋嘅,究竟你幾多歲㗎?
聽到梗係好開心啦!
但係我真係花唔少心機去保養嘅。
不過唔知係咪年紀大,皮膚差左,
單單保濕已經唔足夠。
要做埋保油先至得,
尤其是在冬天,皮膚總是會覺得孟孟緊。
之前用過一啲一小粒包裝的精華油覺得好有效,
跟著見到sasa有個brand~Elizabeth Arden on sale,
又係一粒粒膠囊的精華,
立刻飛奔去買,
除了面精華仲買埋眼精華,
因為都係膠囊來的,
眼睛的保養也不能忽視嘛!


真係超着數,
原價成$610的精華而家只需$220/28ml
而眼精華就原價$ 475 而家賣$168/10.5ml。
好開心捧住佢地返屋企啦!
原本佢仲排緊隊,
因為想用曬啲開左嘅同就黎夠期嘅護膚品先,
點知早兩個星期突然成塊勁乾,
喪脫皮,搽cream嗰陣連我男朋友都聽到“索索“聲,問我咩事?
OMG!已經響起警號!
一定係呢排開暖風機太多,
又無開放濕機啦,攪到塊面皺褶褶了!鳴……

所以我立刻開左Elizabeth arden 呢兩盒精華用來救亡,
因為我見佢含有分子釘ceramide,
之前用過類似嘅油都好work不過買唔番。

打開金光閃閃的包裝,
內裡是一個按壓式裝置的盒子,
盛載住每盒六十粒的膠囊,
密封的膠囊包裝,
保證每一粒都新鮮防細菌。

一盒60粒的份量來說,
每天早晚一粒,
足夠我一個月用。

眼精華是較小的一粒,
用手指甲輕輕鬆鬆就能弄開,
精華呈黃色油態,
沒有特別氣味,

像水一樣的感覺搽上眼沒造成任何油膩感,
可是滋潤度卻出奇地出色,
因為原本眼底長了兩條細細的眼紋,
現在給壓了下來,
變得無咁明顯,
|

|
|
before
|

真係睇到眼睛都突了出來!
早知早啲攞出來用啦!
應該要形成之前用的!
而且估唔到細細一粒,
唔單單夠搽眼,
仲可以夠搽埋額頭潻!

至於面精華,
就大粒一點的,
又係用手指甲可輕易打開,
出來的精華明顯較深黃而且較杰,
搽在面上可輕輕按摩至吸收,
吸收的過程都好快,不消一會,
塊面已經乾爽了,
滋潤度極高,
而且脫皮的情況立刻得到改善!
沒有笠刺刺的,可放心使用。
|

|
|
幾日後
|

而且用了三天,
肌膚明顯得到改善,
之前塊面“索索“聲無左,
彈性終於番番來!
今次全靠佢,有驚無險,嚇死我了!
如果呢幾日處理得唔好,
會好容易跑出皺紋,
現在放下心頭大石了!真心推介給各位!
同埋,其實初初見到精華有點油,
基於我本身都容易長油脂粒和粉刺,
唸住先解決左脫皮先算,
萬一真係長油脂粒就再處理啦,
解決左皺紋危機先啦!
點知無事喎,皮膚滑番,
但係無暗瘡或者粉刺乘機跑出來,
證明呢隻精華對皮膚真是無負擔,吸收得好好潻!
我很需要你的支持,喜歡我的文章請不要猶豫,讚一下啦!
你的支持就是我的動力!
歡迎與我合作或邀請出席event
電郵地址:[email protected]
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>

免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/服用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。
|
|