幾個老友鬼鬼去dinner,嗰陣就最relax了。
成班女仔講下護膚心得,講下戰利品話咁易消磨幾粒鐘。
今晚我地去了位於中環IFC 的Glasshouse。

呢度我第一次來,來到立刻被個view吸引住!
望住五光十色的霓虹燈和遠處的海景,
配合餐廳內明快的音樂加上昏暗燈光下的如繁星的燭光,
真是酒不醉人人自醉的意境也就如此。


Menu內有好多選擇,花多眼亂,
對於初次來的我,大㕑推介就最穩陣啦!
先來幾款醒胃小吃,揀了一個蟹餅,
一個生蠔伴魚子,一個炸白飯魚!
其實係英文menu,有好長的名稱去介紹每一個菜式的,
清潔到連用咩汁和小伴碟都詳細說明,
不過我英文係有限公司,大家自己睇相有remark。
 |
| Crab cakes with edamame beans and organic corn with yuzu mayo |

先講下蟹餅,一碟有兩件,
所以叫了兩碟share食,
雖然我只是品嚐了半件,
但已經充分感覺到滿滿的蟹肉味道,
絕對不是平時食嗰啲係粉團味,
而係整個蟹餅好明顯都係用真蟹肉製作出來,
咬下去會感到啖啖蟹肉,所以味道鮮而甜,大家吃過都叫讚!
 |
| Wild ocean oysters on shell with chipotle chili and ponzu tapioca caviar |

生蠔鮮,配上帶少少辣的魚子,
味道配合得宜,唔會好似平時食嗰啲太重海水味,
帶點點creamy,而魚子的辣正好蓋過可能有的魚腥味,
兩種食材互相輝映,
令我不禁連啲蠔汁都啜埋,大滿足!
唯一不足就是生蠔很細隻,一碟三隻,
自己一個人食才勉強夠,
不過現在得一隻唔係幾夠喉~
 |
| Caesar salad with fried runny egg and spider jumbo soft-shell crab |
 |
| friend's drink |
Bigger bites 我地order左軟殼蟹凱撒沙律配炸糖心蛋,
呢個菜式上枱時已經覺得好有趣,
因為佢用軟殼蟹造腳,糖心蛋造身,
扮左隻蜘蛛出來,funny!
軟蟹殼炸到恰到好處,味鮮而濃,
配埋沙律一起食,正好減少炸物的油膩感,
感覺上食左無咁肥~最好玩就是弄破糖心蛋,
蛋黃流出來再沾蟹來吃,特別好味!
 |
| wagyu beef burger with black truffe mayonnaise and homemade pickles |
 |
| friend's drink |
來了咁多醒胃小吃,之後當然是主角登場啦!
呢個牛肉漢堡配黑松露麵包看起來係咪好正斗呢?
食落都真係超級好味!
本身我唔食生牛肉,所以漢堡都要全熟的,
可是完全唔會over左,肉汁亦保存得好好,
咬落去大啖肉,香濃的肉汁不斷刺激住我的味蕾,
而且份量大大碟,就算男士食都應該唔會唔夠飽!
黑松露麵包就一般無咩特別,略嫌鬆軟,
我喜歡鬆脆feel多啲。
要讚一讚啲沙律配菜,通常我唔食啲配菜,
因為通常淡而無味,
但是呢個配菜不但色彩繽紛,
而且食起來都好好味!
沙律選用有機菜,
新鮮可口又可平衡牛肉的肉臊味,
連伴碟的蘿蔔都是經過醃製的,
吃起來酸酸甜甜的,不錯不錯!
好果到整碟food都被我掃光光了!
 |
| friend's pick: wagyu beef rump steak with black truffle fried rice |
 |
| friend's drink |
 |
| friend's pick: Grilled lamb chops with coriander and ginger pesto sauce,wasabi spiced mashed potatoes |
雖然已經食得好飽,可以甜品又豈會錯過呢?
呢度啲甜品都好有個人特色,
我們揀了幾款share食~
 |
| Moscovado suger banana creme brulee with dark coffee |
自己最鍾意食呢個火焰香蕉焦糖布丁配黑咖啡,
籃色火焰在睌上顯得激情中帶點浪漫,
經火立即形成的焦糖霹嚦作嚮,
乘焦糖已經形成啡色時,
再用黑咖啡倒落去把火焰撲息。
一把盛起大口吃下,口感豐富,
黑咖啡的苦和布丁的甜加焦糖的香,
融為一體,軟滑的布丁滑入喉嚨,滋味一流!
 |
| Fresh coconut,shaved ice and a touch of malibu liquor |
仲有原個椰子椰果甜品,呢個我一般,
因為我唔食椰子嘅,
不過大家吃過都普遍覺得太甜。
仲有個candy crush~真係放好多唔同種類的糖和雪糕加曲奇一齊crush完先食,
將不同口感的糖果一起吃進口,感覺都幾有趣,幾玩味~
 |
| Candy crush oficecream,Oreo cookies,candies,rice crispy served in a stone bowl for two persons |

呢度的食味每一款都令我感到㕑師自心思和實力,
味道真的好得沒話說,菜式新派而不會令味道變奇怪,
反而可以提升食材原本的層次感!
如果份量大一點會更好!
當晚氣氛很好,唯音樂聲太大,
我們都算大聲公,但傾計都彷彿要大聲疾呼才能聽到。
算全晚唯一美中不足啦~
Glasshouse:中環港景街1號國際金融中心商場 4樓 4009號舖 tel:23834008
歡迎與我合作或邀請出席event
電郵地址:[email protected]
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>

|