走在彩妝尖端的韓國又有新攪作,新意不斷,今次呢個真是幾得意!
因為有搽唇膏習慣的人都知道無論唇膏定唇彩,無論它如何標榜甚麼24小時不脫色,
甚麼飲水都唔甩色等等等等,都係無用嘅,( ̄∇ ̄)食餐飯就咩都唔見曬啦!
見到呢支以染色為概念的撕拉唇膏,非常正點,喜歡試新東西的我又點會錯過呢?

在水貨店見到一盒二百多元,都好抵玩,不過唔知效果如果,
所以都係小小地買左一支來玩下先,真係好用先買一盒( 6支 ),一支散買就貴啲,要60蚊。
新玩具買到番屋企梗係要立刻玩下~

一搽上咀,唇膏血紅色的都幾嚇人,我男友見到都嘩左一聲,問我乜咁紅呀咁,
我話俾佢知係染色中,出來唔會咁紅先無理我( ̄∇ ̄)

等大概十分鐘左右,好似乾左了,因為個咀無黏埋一齊就可以了。
乾了的染色膏用手輕易就可以撕下來,撕下來就見到有紅紅地的朱唇,都好自然~

我本身唇色唔深,但無咩色,無搽唇膏就無咩朝氣咁囉。而家幾得意丫,紅紅地,又唔怕甩色,食嘢飲嘢都唔怕(≧∇≦)

十二點左右染的色,去到四點左右high tea完,食完嘢個唇色都算keep得幾好~
好啦!算過關,雖然無早上咁鮮艷,不過都幾似自己的唇色喎,
所以我妹子和媽子見到咁得意,又攞來試~
妹子就大胆啲,即場在餐廳試上咀,
媽媽見到咁紅,就唔敢即場試,唯有返屋企先試啦!
所以支唇膏就咁就轉左手了!
歡迎與我合作或邀請出席event
電郵地址:[email protected]
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog
my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>

免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
|
|