shadowc
Shadowcheung
暱稱: Shadowcheung Cheung
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« August 2025 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
體重才不要步步高升呢...
瘦在多5度!@Lower Th...
史上最嘆又最work減肥...
愈早對抗,愈遲衰老!...
全效亮肌營養霜@SKIN-...
文章分類
全部 (405)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 405
留言總數: 28
今日人氣: 160
累積人氣: 21275
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2015 年 1 月 11 日  星期日   晴天


用清文(10 )>Dewytree,elizabeth arden,swiss ritual ,Dr.wu 分類: 未分類

 冬天用product真是特別誇張,用的份量加倍,又搽得密,所以好快消耗左好多護膚品~

 

 

先介紹一下我家居常備的蘆薈gel先~

 

 

今次呢個係Dewytree的蘆薈gel,我喺萬寧買嘅,見有98%(估係講緊蘆薈成份  ),

又標榜七無潻加,睇落好似幾天然咁,

而且價錢親民,一瓶300ml大概45蚊,好抵玩!

好似我呢啲鍾意厚敷的人,就啱曬!我計過都用到成十次~

用落都幾舒服,喺冬天用就凍啲,

不過激光後用呢啲低敏的就好適合我,

簡單保濕,唔洗怕有美白成分丫嘛!

 

呢盒係elizabeth arden的面部精華油~

我嗰陣喺莎莎買嘅,特價嗰陳買,好似180蚊左右,一粒一粒真空包裝的,

用嗰陣撕開膠囊取當中的油就可以了。

一粒已經夠曬全面搽,油來說算幾挺身的,

不過吸收得唔錯,而且就算早晚用都唔會笠,

我用左咁耐都無話出暗粒,証明油的質素唔錯!

通常我鍾意搽曬所有護膚品先,例如精華呀面霜呀先,再搽呢個油,

咁就可以封住啲護膚品,lock住皮膚嘅水分,尤其冬天時就特別需要!

咁瞓醒啲皮膚就唔會又乾又笠,反而變得好嫩ka^^

 

 

swiss ritual 的防敏面霜,試用品來的,質地同款頭都勁似雪糕,哈!軟綿綿的~

無記錯嘅話在莎莎賣緊百多元,50ml而且瑞士製,買產地都抵啦!

話曬瑞士出名水質好,靚水造出來的而且係瑞士出品,呢個價位真是值得一試嘅!

而且搽起來好舒服,親膚性高,仲要係防敏系列,其實真是我杯茶來的!

不過,冬天搽就略為唔夠潤,夏天搽就會very good喇!

 

 

Dr.wu呢支膠原保濕乳真是好嘢來的!

不過都唔平,得15ml萬寧賣成250蚊好似,想試好耐但唔捨得買>p<

後來見萬寧做75折再用之前買滿護膚品150送50嘅個張優惠券去買,

計計埋埋折左好似130左右先捨得買來試!

泵裝的設計取量好方便,平均三至四泵夠搽全面,

奶白色的保濕乳不油不膩,清爽得來滋潤度剛好!

秋冬轉季日子合用~用完成支覺得肌膚彈性度提升了,而且有撫平紋理功效!

遲啲去台灣要掃貨,朋友話嗰面dr.wu好多時有買一送一ka^^

 

 

歡迎與我合作或邀請出席event


電郵地址[email protected]

instagram:http://instagram.com/shadowccheung

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

 

my share platform:

<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>

<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>

 

 





訪客留言 (返回 Shadowcheung 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]