冬天用product真是特別誇張,用的份量加倍,又搽得密,所以好快消耗左好多護膚品~

先介紹一下我家居常備的蘆薈gel先~

今次呢個係Dewytree的蘆薈gel,我喺萬寧買嘅,見有98%(估係講緊蘆薈成份 ),
又標榜七無潻加,睇落好似幾天然咁,
而且價錢親民,一瓶300ml大概45蚊,好抵玩!
好似我呢啲鍾意厚敷的人,就啱曬!我計過都用到成十次~
用落都幾舒服,喺冬天用就凍啲,
不過激光後用呢啲低敏的就好適合我,
簡單保濕,唔洗怕有美白成分丫嘛!

呢盒係elizabeth arden的面部精華油~
我嗰陣喺莎莎買嘅,特價嗰陳買,好似180蚊左右,一粒一粒真空包裝的,
用嗰陣撕開膠囊取當中的油就可以了。
一粒已經夠曬全面搽,油來說算幾挺身的,
不過吸收得唔錯,而且就算早晚用都唔會笠,
我用左咁耐都無話出暗粒,証明油的質素唔錯!
通常我鍾意搽曬所有護膚品先,例如精華呀面霜呀先,再搽呢個油,
咁就可以封住啲護膚品,lock住皮膚嘅水分,尤其冬天時就特別需要!
咁瞓醒啲皮膚就唔會又乾又笠,反而變得好嫩ka^^

swiss ritual 的防敏面霜,試用品來的,質地同款頭都勁似雪糕,哈!軟綿綿的~
無記錯嘅話在莎莎賣緊百多元,50ml而且瑞士製,買產地都抵啦!
話曬瑞士出名水質好,靚水造出來的而且係瑞士出品,呢個價位真是值得一試嘅!
而且搽起來好舒服,親膚性高,仲要係防敏系列,其實真是我杯茶來的!
不過,冬天搽就略為唔夠潤,夏天搽就會very good喇!

Dr.wu呢支膠原保濕乳真是好嘢來的!
不過都唔平,得15ml萬寧賣成250蚊好似,想試好耐但唔捨得買>p<
後來見萬寧做75折再用之前買滿護膚品150送50嘅個張優惠券去買,
計計埋埋折左好似130左右先捨得買來試!
泵裝的設計取量好方便,平均三至四泵夠搽全面,
奶白色的保濕乳不油不膩,清爽得來滋潤度剛好!
秋冬轉季日子合用~用完成支覺得肌膚彈性度提升了,而且有撫平紋理功效!
遲啲去台灣要掃貨,朋友話嗰面dr.wu好多時有買一送一ka^^
歡迎與我合作或邀請出席event
電郵地址:[email protected]
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog
my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>

|