06 年第一番學...
番學... 放學... 點知上次遲 1 mins 都要留 30 mins 呀... @.@ 留完之後... 同姑姐行左陣市中心... 睇下 d 手機啦... 睇岩左兩部... 一部係 NXXXA... 一部係 SXXX EXXXXXXXX... 啦... 都唔知 BUY 邊部好... SO 諗多幾日先... 決定買邊部牙... 哈哈... 好開心牙... 哈哈哈... ^.^ 行完就答 58M 番屋企啦... 番到屋企... 就沖涼 & 玩電腦等食飯啦... 點知... 比亞媽罵我成日都唔食飯... 咁就喊起上黎... <電話響... 搵我... 我話一陣打番比佢地...> 咁就比三個 FDS 聽到... 幸好得兩個知道我喊緊... 唔係咁就死火啦... 喊完之後... 就 SLEEP 啦.... <SO 我冇打番比佢地牙... SORRY... !!>
分類: 未分類 |