嘩嘩嘩... !!! 仲有 1 HOURS & 45 MINS 咋... !!! 我就要番馬登拎成績表啦... ... ... !!! !!!好驚呀... ... 同唔捨得呀... ... ... !!! !!! !!! !!! 唔知一陣會收 D 咩成績呢... [[??]] 好驚呀... ... ... IF 我 PASS 哂 9 科既... ... 就可以收到一份大禮啦... ... 嘩嘩嘩...... 好驚但又好期待呀... ... ... !!! !!! !!!
係就係番左去拎成績... 但總係覺得... 中文既太差啦... 但香港及世界旅遊既就幾令我义異囉... ↑↑↑ 其他既我都覺得 OK 既... ○◎● 同 YUI & 反簡去左 IVE 交成績表副本... 之後 GO 左姑姐's HoMe... 傾我既將來應該點... 起初都好似搵我既路點行... 但傾耐左... 好似又唔應該係咁行... SO... ※我決定等運到※ 幫我去決定我將來既路點行...
但到以家... 我都係拎唔到一定要拎既藥... 唔通真係要用凶殘既做法先可以??????????????????
分類: 未分類 |