Shan1102 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
天蠍 GA DIARY 呀!!
無無聊聊咁申請左個 Diary.... 之後咪咩都寫同等你上黎囉!!! 哈哈哈...
我 的 資 料

暱稱: 鈍蠍子★珊
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最 新 日 誌
世界不公平
整左成四粒鐘???!!!
2006-12-23
YEACH RRRRR............
一位網友 sd 比我的.....
日 誌 分 類
全部 (121)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 121
留言總數: 31
今日人氣: 0
累積人氣: 2021
RSS Feed
2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天
WHY?????????????????????????????? 感動

唔知做咩事... 訓訓下覺... ( 12 點幾 1 點瓜, 訓左 30 mins 左右)
起身去洗手間時發現個頭流緊血... 跟著咪自己止左止血, 就開始喊..
............................ 但到而家都未知點解會咁...?????? 因為 "表
" 血既位係細個整親既... 之後... 咪諗番起點解果時會整親... (讀幻
稚園果時, 唔知同亞妹玩 d 咩... 我後腦撞落亞妹既前額度... 點知
道亞妹不但冇事... 仲好似好開心咁... 但我就係咁喊... 而我既後腦
就... 係咁 "表" 血... 嚇到媽咪死死下... 周圍咁問鄰居有冇棉花同
紗布既野幫我止住血 & 包 "責" 先... 跟著個整親位置就係 "特特
地" ) & 做咩事突然會流血呢...??? 但我諗極都諗唔到WHY 會咁
呀...???!!! 除非... 我個頭又撞落亞妹既前額架 JA>>> 如果唔係
... 都唔會流血啦... !!! 但做咩失驚冇神流血呢.......?????? 唔通
係果隻藥既問題..............???????????? 究竟點解會咁架......!!
!!!!!!!!!!!!! 搞到我愈諗就愈頭痛呀.............!!!!!!!!!!! 好........
......!!!!!!!! 遲 d 睇醫生問下醫生點解我個頭既後腦做咩會咁至得
....................................... 搞到一 on 見您 on, 我就更加頭痛
同唔舒服同喊得勁左............................................................
...................................................................................!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (好彩亞爸唔係 home, so 唔會知........ 亞媽就
落左街, so 亦唔知........ 而亞妹同細佬就好早訓左覺, 到我止完血同
喊緊都唔知道............. 唔係既話......... 又唔知會點啦................
.... 唉................... 好似真係................... 咁..................... )

唔知道 "他" 怎樣呢................?????????? 如果我同 "他" 都不
在...... 係咪應該會好 d 呢????????????


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 Shan1102 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]