*"× " 姍姍來遲 +〃 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*"xx 日記最初只想一人讀吧....*]]xx
考試黎啦!中三最後一次考試啦!我要努力!>w<
我好希望今次ge成績有升無跌!
希望我英文有進步!
希望我可以入到我想入ge班!
唔...係咁就好lu!
好!我要溫書啦!bye bye...*
P.S:我覺得時間過得好快...好似一閉眼時間就過咁...有點兒唔"寫"得,雖然只係就快升中四,但係我都有d感觸!