*"× " 姍姍來遲 +〃 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*"xx 日記最初只想一人讀吧....*]]xx
*嘩! 依幾日個太陽好曬AR~ 熱死啦! >v<
*唔~ 星期五我同屋企人同埋AR花佢地去左清水灣游水...
*4點幾去,,,去到6點幾!!! 沖完涼都7點幾la~ 跟住坐車走人...
*累! 但係好玩wor~
O"lll 今日同成班小學同學番小學睇陳老師!!!
*好耐無番小學lu~
*但無咩好傾~ 最後影左張相就走lu~