晚上出席了5B的聚會...BBQ,原因有人要移民過Canada(ar添). 系買野既時候,我地一見面就你一句我一句既問候,何況系四個'女人'(正所謂三個女人一個墟嘛~)哈哈...玩左都好耐下...同埋要等D人放工再過來...so都好遲先入去既.
呢個時候既夜晚去海邊...感覺有點冷哦,但很舒服.赤著腳踩著冰涼的沙,還有吹著有點鹹鹹海風,聽著一波一波的浪聲,甚麼煩惱都拋掉一邊了.