.... . .. `◈ SHERRY ♣ 100% truee*


2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


唉**

今日好早起左身LU...→9:00...^^

之後係度整芒果布丁....^^嘻...因為睇見人整...自己又想食...SO...^^

落街....BUY左杯24味飲...因為要降火......=3333333=**

今日要負責兩個團契既活動...>333333<**

但兩個都有D未準備好...=.=唉.....!!

但出黎...兩個既反應都唔錯丫......^^

完左...上去HALL*練歌AND舞....兩個又係唔錯丫...

聽日就係啦...好緊張TIM......唔知成唔成功呢...??

THEN.....完....返HOME***

第1時間去睇下D布丁得唔得....呵呵..→係得左既....開心..^^

THEN....7:00又落左去.....BUY野...整野食...聽日既..

歡*•貞*上左我度整野...THEN..9:20分....落街......食左杯粟米....^^

.返黎果陣...唔記得按LIFT..上左27樓*..=.=

返屋企.......又係整野...(因為未得...未整好..)

哈哈....我睇住佢成形.......好開心..^^

~THE END~

 

特別加插.......可能會好激動....請家長陪同收看.....!!!(個人感觸)

如有雷同...實屬巧合

原來唔只係男仔信唔過…….連女仔都係咁……

我真係鄧我妹子個FD唔低…….因為佢個FD講左D野比佢

信任得過既人聽….點知果個人又講比另一個人聽喎…..

THEN…另一個人又講返比我妹子個FD……

我妹子個FD知道左勁火喎……

咁又唔怪得佢既……人地當你好知友先講….

但你又轉個身就講比另一個人聽……

比我都把幾火啦…..最慘既係我妹子個FD同果個人講

呢D野既時候已經事先叫佢唔好同人講……

但果個賤人仲要特燈講出黎……

又唔人叫佢講喎…..係佢主動同人講喎……

唔係話偶然撞到面先主動講果隻….係特燈打電話講比另一個知果隻

真係覺得呢D人好賤下…..人地做緊關你鬼事咩….

駛唔駛開過DISCUSS比你討論下丫….比埋個喇叭比你講出黎好唔好

大家唔好怪我咁激動….因為我都好憎呢d咁既人…..

一時觸景得制…睇唔睇得明...唔明既..算吧!!!^^…

 

 

 



« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 270 | »

                               
*白痴婆
暱稱: 阿洪
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2006-10-26
2006-10-04
2006-09-23
2006-09-16
2006-09-15
» 日誌分類
全部 (270)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結