|

嘩..犀利LU...~~今日成12:15分先起身..= =
起身果陣仲以為係7:00-.-
諗返起今日要..= =
拿拿聲去刷牙洗面...><
1:00出門口....又遲到...SORRY→老公**
唉.....落雨...我又冇帶傘..佢又冇..><
但..是但啦...唔係好大雨啫...淋慣.....= =
我地一齊搭MTR....去太子*既CHURCH*..
去到..勁大間...勁靚***...仲有玻璃晝..^^
今日...聽既講座....唔錯....都幾好笑..^^
嘻....THEN..上左去一間......唔識講...好多野BUY.....= =
但...冇BUY到....>33333333<**
之後就搭返MTR返彩明*...-.-
返到去...同左老公*去BUY野食....因為成日冇食過野..飲過水= =
呵呵...BUY完..返去教會..點知冇人....==
同老公*坐係樓梯食野....^^
食完...佢地落返黎...入左209...傾左D野..= =
之後就返屋企LU.....><
返到去...HELE左一陣.....>V<
今日係MOTHER*生日.....食BIRTHDAY CAKE....@@
HAPPY BIRTHDAY TO MOTHER..^^
THEN...又要食飯..= =
飽到死..= =.....超飽....><\
THEN...去左沖涼...睇電視...
最後USE電腦.......傾ICQ WITH 老公*...AND OTHER FDS*..^^
~THE END~

|