.... . .. `◈ SHERRY ♣ 100% truee*


2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


So GOOD*

今日係3/7

今日起左身.....-.-...冇野做...

之後食左一碗由mama*整既米粉...^^好正@

THEN入左房...USE電腦...><

係度搵D食譜...>3333<..

因為要整野食返......唉..= =

我..!我不嬲都LIKE整D新野..就係因為咁..

搵左好耐...搵到好多..但因為冇一樣野..→焗爐...9_6

SO...唉...不過LUCKY地..比我搵到幾個又新、

又唔駛焗爐、又合我心意既食譜..>V<.

呵呵....

因為好熱...開左廳既冷氣...>333333<..

咁有咁正既環境..冇理由西左佢...=00=

SO..我地一家決定→開枱打麻雀....^^

繼上次同歡佢地打之後....我又係大WINER..嘻嘻...好旺喔..!!

到左5:30分...出去LU....約左MY FDS去SWIMMING...

歡*貞*港*....^^

我地首先去左新都*食野....我食左一碗墨魚丸河...一杯COKE..

唔錯...味道還可能吧!!!><

之後行去SWIMMING POOL *..

去到..等入埸..=3333=又係好熱...唔LIKE..

入到去...首先去左BB池*...THEN中池*..LAST....大池*..= =

見到....= =..唉....

9:30到..去沖涼....

好正..西利囉...估唔到自己會諗到呢個玩法...>V<..

同歡一齊玩....但相隔一道門...→..嘻嘻..今次仲唔係我WIN..^^

SWIM完..去左食糖水...食左一碗..芒果西米露**

唔知呢....呢排轉左口味....愛上左芒果西米露..>V<

(但CHOCOLATE依然係第一位...^3^)

行路返屋企....我個行街訓教症又發作啦...=.=

一路行一路.= =..唔知咩樣...佢地話...成街D人...>3333<

返黎..訓教Zzz..多得啊港咋...THz(..............................)

返到屋企...入房...訓係床...訓左..zZZ..太攰喇-.-

THE DAY WAS THE END..

 



« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 270 | »

                               
*白痴婆
暱稱: 阿洪
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2006-10-26
2006-10-04
2006-09-23
2006-09-16
2006-09-15
» 日誌分類
全部 (270)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結