|

今日係3/7
今日起左身.....-.-...冇野做...
之後食左一碗由mama*整既米粉...^^好正@
THEN入左房...USE電腦...><
係度搵D食譜...>3333<..
因為要整野食返......唉..= =
我..!我不嬲都LIKE整D新野..就係因為咁..
搵左好耐...搵到好多..但因為冇一樣野..→焗爐...9_6
SO...唉...不過LUCKY地..比我搵到幾個又新、
又唔駛焗爐、又合我心意既食譜..>V<.
呵呵....
因為好熱...開左廳既冷氣...>333333<..
咁有咁正既環境..冇理由西左佢...=00=
SO..我地一家決定→開枱打麻雀....^^
繼上次同歡佢地打之後....我又係大WINER..嘻嘻...好旺喔..!!
到左5:30分...出去LU....約左MY FDS去SWIMMING...
有歡*、貞*、港*....^^
我地首先去左新都*食野....我食左一碗墨魚丸河...一杯COKE..
唔錯...味道還可能吧!!!><
之後行去SWIMMING POOL *..
去到..等入埸..=3333=又係好熱...唔LIKE..
入到去...首先去左BB池*...THEN中池*..LAST....大池*..= =
見到....= =..唉....
9:30到..去沖涼....
好正..西利囉...估唔到自己會諗到呢個玩法...>V<..
同歡一齊玩....但相隔一道門...→潑水..嘻嘻..今次仲唔係我WIN..^^
SWIM完..去左食糖水...食左一碗..芒果西米露**
唔知呢....呢排轉左口味....愛上左芒果西米露..>V<
(但CHOCOLATE依然係第一位...^3^)
行路返屋企....我個行街訓教症又發作啦...=.=
一路行一路.= =..唔知咩樣...佢地話...成街D人...>3333<
返黎..訓教Zzz..多得啊港咋...THz(..............................)
返到屋企...入房...訓係床...訓左..zZZ..太攰喇-.-
THE DAY WAS THE END..

|