.... . .. `◈ SHERRY ♣ 100% truee*
今日要下P.E...好彩唔係好好野做啫...BECAUSE第一堂...
做柔軟測試..呵呵...有50...^^
上到去就係物理....入實驗...又要火警演...又要落返去..六層..
行死我啦....>33333<**
今日...化學.....
有QUIZ....唉...咁就燒蕉左...=.=
次次都係比佢講D野...唉....(好驚...)
放左學.....練波......>V<...
好得意....好可愛....@@
練完...返屋企....
THE END.