|

今日返學..差D遲到...今日唔記得帶中史書..
跑返屋企拎..><...仲以為會遲到....(因為以極速既速度跑返學校..)
返到去..李AIR仲同我講:咁都唔遲到..好野喎...= =
聽完..我諗一定係歡同左AR SIR講過我咩事啦...
今日...OkAay啦...又係咁..本黎.....><
LuNcH...去左英文閣....= =
上物理...幾攪笑下...
放學...幾快走人.....><
今日放左學...知道左D野..令我大吃一驚..
唉...唔通太陽係西邊升起左.....?
唔得...我又要發威...不過過左大考先啦..^^
今日...特別係晚晚...如果比人睇到就慘啦.....><
千期唔好睇到呀...嗚.....
最重要既係你睇到就慘啦....(返大學...返大學..)

|