終於都考完喇...
差下星期一既化學咋,,今日作文破天荒!!
竟然作到一千字,,真係一生人第一次
今次條題又係太易作,,不過內容就覺得有d爛-,-
但合格就ok啦= =
之後physic....大概都識...應該有60分掛-__-||
跟住就冇啦...衣家差化學,listening 同閱讀理解
希望今次keep到d排名!!
食屎!! MSN強迫更新囉!! 搞到用唔鬼到,,,賤爆!