Shing_xDD
暱稱: ppppp;
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 578
今日人氣: 6
累積人氣: 3014
站內搜尋
2009 年 11 月 15 日  星期日   晴天


2009-11-15 分類: 未分類

冇MOOD呀...

呢排痴哂線..幾日淨係溫CHEM,溫CHEM同溫CHEM

但又唔知聽日會考成點...

已經ACCOUNT唔合格,唔想再抄

加上溫CHEM溫到悶悶不樂,,

考完試好多野想做,想睇

但又冇人陪...勁唔知想點

呢幾日做左幾十題CHEM LQ喇....養兵千日,,用在聽朝!_!

一定要掂,, 如果唔係我真係會癲喇......




訪客留言 (返回 Shing_xDD 的日誌)


sochun00 於 2009-11-15 10:33 PM 發表:
哈哈~~~
痴線佬...
祝你
成績全部well done
comment=]


一定吾會變痴線佬既~~~~>v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]