冇MOOD呀...
呢排痴哂線..幾日淨係溫CHEM,溫CHEM同溫CHEM
但又唔知聽日會考成點...
已經ACCOUNT唔合格,唔想再抄
加上溫CHEM溫到悶悶不樂,,
考完試好多野想做,想睇
但又冇人陪...勁唔知想點
呢幾日做左幾十題CHEM LQ喇....養兵千日,,用在聽朝!_!
一定要掂,, 如果唔係我真係會癲喇......