好悶呀- .-
今日明明係考試最後一日
理所當然係去放肆一番,,
但可惜冇人陪.....
首先,,今日冇帶藥番學
要番左屋企食藥換3,,換完喇
就快要出去既時候,,,電話響
佢話佢冇帶鎖匙,,入唔到屋企換3拎$
咁唯有等,,等到1點幾喇,佢入左屋喇
之後話唔想出......約另一個喇咁,,佢話冇女仔唔好玩
跟住就坐左係部電腦面前喇........
好不容易捱到衣家4點幾...
數一數,,仲要坐多起碼6個鐘先訓
估唔到,,原來自己都會咁想出街...那怕得自己一個人
好有衝動自己一個人出...但係始終冇地方去
星期6又要補課,,12點幾先放 加上要著校服
星期日又要睇住鐘番屋企,, 又怕遲到,,又怕悿人煩
唉...唔知想點
|