Shing_xDD
暱稱: ppppp;
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 163
留言總數: 578
今日人氣: 1
累積人氣: 3018
站內搜尋
2009 年 11 月 17 日  星期二   晴天


2009-11-17 分類: 未分類

今朝番學凍到震!!

6點9先起身...訓到唔想郁...

之後起身搵冬季,,學校終於可以轉季喇/_\

點知搵到條褲搵唔到件3....

唯有著番件短3-.- 

一出門口即刻震左震,,前幾日都仲熱到乜咁.....

 

番到學校,,派卷

中文都OOKK..雖然閱讀21/50

但係說話28/36 都叫補番數...但係聆聽11/24  差1分囉SHIT

跟住宗教,,,諗住自己28-35度,,,點知 46/60 嚇左跳

總算係補番ACCOUNT D分,,,之後英文派得WRITING,,岩岩好合格XD

之後就到MATHS喇...本身諗住幾大機會唔合格,,

點知65分!! 真係出奇過出奇蛋

希望淨番果D PHY CHEM都有咁上下分數XD

中英就真係合格就心滿意足




訪客留言 (返回 Shing_xDD 的日誌)


stange 於 2009-11-18 05:53 PM 發表:
congratulations.XD
要keep著呀.V.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sochun00 於 2009-11-17 10:03 PM 發表:
吾錯喎成績,,,
有成功喎,,比到信心自己吧!
繼續加油...

成日比人罵嫁拉!>0嘻嘻~
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK啦D成績
不過拎呢D成績考會考有冇14分都要驚...
Posted at 2009-11-17 10:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]