1月份就唔玩電腦喇,,,
淨番呢幾日都冇乜特別野做...
星期六生日XD呢個18歲生日真係唔想佢到
我仲未想成年...仲未想出去打工-,-
因為唔想咁快就要打工,,
所以呢4個月要全力以赴!!!!
拎幾多分得幾多分!!!
如果癲咁搵,拎到30分就最好
咁就唔洗考死人既A-LEVEL,,,而且可以追番留班果年入U
一舉兩得,,一勞永逸!!!!
不過都係目標姐,,努力就OK,,實際上希望有18分!!!!