有禮貌 以正常語氣講野 就係"乸型"
↑↓
大大隻 冇禮貌 得個蠻力 講野無端端加個"屌你"又"撚"又"柒" 行路亞Q住哂咁款, 咁就叫"Men" ?
------------------------
好低能,
唔止你一個,
如果睇到依篇字 而自己又是以這做標準的話.
我理得你係邊個,
我都會同你講"你收皮啦!"!
你做足咁多年人你都係咁膚淺既話,
你唔死都冇用.