今日我細佬早左做生日,
佢應該係10-10架,
嘉和同埋嘉寶好煩呀,
嘉和仲打蕭麗娟喎,
我一直都唔like佢地兩個,
大的(嘉寶):中一,讀聖若x中學,
憎佢的原因: 太黃喇,= =’’
細的(嘉和):小一
憎佢的原因: 成日打我,我打佢我又比人話= =’’