諗諗下, 我好似冇寫日記好幾日喇∼ 因為個幾日都得個悶字。
今日我真係好開心呀, 我可以見番24個6D班的同學,
之後又介紹老師∼好多新老師! 仲一齊叫miss ng唱歌,
我仲去圖書館幫手, 好好玩呀! 真係希望下次聚會大家都會黎∼
我聖誕同埋萬聖節都想返!
冰個番呀?
好掛住d師弟師妹呀∼