
金日上堂有件都算係開心既事,
牛牛終於比人調走左,
上崔sir果d堂我悶到傻左,
講書悶到死,
一d新意都冇= =
到美勞堂果陣,
隻牛比崔生叫返去坐,
好ya,
有人去倒水啦,
因為通常我地上美勞都係叫隻牛去倒水,
金堂畫魚,
果生菜都唔知佢幾時搬左過黎坐,
2個成堂係度玩手機,
比崔生見到左,
崔生講左句好搞野既說話,
"你地2個就玩電話我就報警,
同警察講話呢度有2個學生上堂玩電話..."
勁搞野,
我地雖然都有玩,
但係冇佢地咁明顯,
隻牛打比我,
想我部機響,
但係我轉左震機,
所以冇人聽到我電話響,
哈,
放左學check下部機d記錄,
有好多個未接電話,
全部都係d無聊人打黎,
= =
下午非常悶,
副校話唔見左我地組張碟,
明明果日我比左佢,
我張rw碟冇啦,

搞到我要用多張cd copy番d野比佢,
金次我搵唔到rw既,
搵到2張r既cd姐,
間左張樣d既,
費事到時又話唔見左,
要copy多一份,
唔制呀,
次次比親老師d野都會唔見,
唔見左又話係我地,
做學生都係慘呀....
唉..
= ="
|