| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
上左老公屋企  |
沈晚比我亞媽知道我同番老公1齊. *.`'',
佢5比喎有5比我打比老公不過我用佢個電話打比老公 `'[ ' *`
到左今朝我同佢傾佢都係話係冇可奈何比我地1齊* !|`'
佢話係我讀書lee段期間只可以我同老公1齊]||]:."...
跟著我就出左去幫亞媽佢攞野之後就入左去,, \]◆
入到去就上左老公屋企,
佢亞哥係屋企過左陣佢就走左*`"*
我同老公訓左陣我就去睇碟_ _ ×╳*\
睇睇下部電腦冇電咁我就繼續同老公訓,,ˋ`
佢訓著左我就不知幾悶呀 ...!\◆°
老公訓醒左1陣佢亞爸亞媽就番左黎★.''\]
我就要係個衣櫃裡面 *●╮
過左陣老公佢帶左瑞士糖入黎佢驚喎* `
比佢老爸知道左我係到±●
等佢亞媽走左我就走啦[
出到去瑞士佢著左件好大既33勁得意呀 ]
我地就去左聯發食'[]▋°"ˍ)
偷影左老公..||[|*
走個陣見到家俊同黃金咁我地就等埋佢地食野﹒]
食完野我地就去左海山隔離個間野要糖食﹒]
亞孫佢打黎叫我倍佢食野??
等緊亞孫個陣係到影曹長\",. 
去到聯發過左陣亞靖同迪琪就黎左●
之後我地就上左架芒屋企▂/|[]×
勁好笑黃金佢踩屎呀?+°◆+"
之後我地就落左去啦▉+
過左陣老公佢問我部5部佢接瑞士糖番屋企▂﹍|]▋°
咁我就同老公接瑞士糖番屋企╳ .。
跟著我就番左屋企°×
瑞士糖佢真係好得意呀 ,
|
| 刊登時間︰2006-08-27 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 133 | »
|