11-20-2007 至 15-10-2007
首先想說的是,小夜兄開的Prism Ark的topic,數日後已被合併,殘念……="=
再看看該區樓主,將D post搞成咁,我已經唔多想再入的了;即使入都唔會講……
嘛,算了吧,反正同蒼仔、peter佢地講都可以。
話說……今個月我不知不覺睇過超過20套的動畫……幸好放棄咁幾套,如果唔係就慘了……orz
另外放套《學美向前衝》SP的cap圖上黎先:

今集個故事、畫面、表達手法都很好,不過……那個фユЭ看上去有點像男性……=.=
繼續死去煲動畫,以上
|