| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 20 日 星期五  |

}無{  |
分類: 未分類 |
跟你的距離...
日漸疏遠...
這個地步...
是你的問題...
還是我的錯??
我唔打電話俾你,,
你就唔打俾我...
我也是個女孩,,
難道就不可以讓我一下?
-------------------------------------------
今日考中史...
超難的``
我溫左個D,,
佢冇出...
冇溫個D,,
佢就出...
但求合格=]
今日唔知打咩好...
我琴晚發夢,,
又見到佢啦...
原來,,
忘記一個人,,
係好難既事...
盡量啦~
|
| 發表時間:2008-06-20 09:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
嘩~
好美喔~ Posted at 2008-06-21 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好的好的=] Posted at 2008-06-21 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
緊係會回啦~ Posted at 2008-06-21 04:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you=] Posted at 2008-06-21 04:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
再次thx=] Posted at 2008-06-21 04:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX喔^^ Posted at 2008-06-21 02:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX for CM=] Posted at 2008-06-21 02:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx for the cM=] Posted at 2008-06-21 01:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
火雞~ 於 2008-06-21 11:45 AM 發表:
第一個 做NO.1 YA~~ 忘記唔到物算囉... 我都好耐冇諗佢啦 有D野 有時諗下物好囉~ 過左去啦
|
網主回覆
係啦~
做第一個好勁牙``
你真係好耐冇諗佢??
有點兒不相信... Posted at 2008-06-21 01:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|