2009 年 10 月 30 日  星期五   驟雨


2009-10-30 分類: 未分類

我仲諗緊1個問題..
點解高form甘吾鍾意低form..?
一完結左系咪會連招呼都冇?`
系怪我地無聊?幼稚?麻煩?
我真系好想要個答案..

 



SiLLYbabiiiI
暱稱: 小寶唄:o
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
An9El W0Ng (babywong1314)
dap (daphneman)
TunG Jaii ;) (Fkz)
irene-.- (Irene_Yau816)
珊'Jessica (JessicaTang)
KAIKAI1996624 (KaiKai1996)
Leo (leotc3229)
★ h0yEE ` (LhLyon)
Rabi (lilydgc)
(★)`水水 (shu10v0)
傻婆T_T (SiuMano_o)
S|__teven (Steven14)
MS. (tinG0ryen)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 0
今日人氣: 19
累積人氣: 890