...*•只想愛你,,,。×╳

2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天


冇打咁耐= ="真係唔知打咩 分類: 未分類

打左咁耐日記真係唔知打咩好-   -++,,,e 2個月真係發生左好多野,,,,要打哂真係難=   ="

,,唔可以再懶啦我,,><"vv,,,勤力d D!!!不過由於太多野打,,就打住今日的先啦-vv-,,,[[xD,

,今日一早比條"扯"call左去唱K=  =,,去到5丁友得我同呀扯唱= =,,佢地都冇咩點唱,,[[

[[路人甲:黍聽歌咩?!,我都知我把聲好正xD""]]=  ="路人甲不是我xD之後唱完洛四洲-0-..

冇野做去左第3街公園玩KaKa",,玩左好多無聊野,,又吹水=0=之後有班女係到睇我地幾個

"青見"仔xD=   =,,之後又玩左d無聊野,哈哈-  -vv之後洛番四洲打機

打到11點到閃人-0-vv累死~~~

-------------------------------------------------本日圖片------------------------------------------------------

  沒有我=口=

仲有d低B影片-0-,,想要的問我囉啦**






訪客留言 (返回 SiUK2 的日誌)


[生無可戀] 於 2006-03-12 06:22 PM 發表:
哀人!!打番啦^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]