今日比細佬嘈醒左兩次,,,,算了,,,,起左身之後就睇電視,,,,
1點半出去lu,,,之後2點半番到學校,,,點知4點先開始採排,,,,
激死我同夢夢喇"""又要早番,,,但又咁遲先開始..........
5點幾我,,,小夢夢,,,胡佬,,,,曾華,,,鄭生,,,唔知乜水同埋侯sir一齊食飯""
一行7人,,,去左元綠食,,,食左3百幾蚊"""6點幾番返學校,,,之後就係到等....
等到7點,,,先開始=v=""之後到8點就可以走喇@@"""
我當然陪小夢夢番屋企啦""我怕佢有事嘛,,,之後我繼續淋雨番屋企囉^^""
|