| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 2006 年 10 月 28 日 星期六 |
 |   |
*  |
| 囡囡`生日快樂ah!
溫書日= hea日
真曳`
扭b - 西瓜糖`
包b - 士多啤梨雪糕`
囡b - 士多啤梨新地`
真好`多謝`
去到邊我地都比人話`
仲比人爆玻璃!
真PK`
撐- 支持- 扶助- 我`我有你真好x]`
|
|
刊登時間︰2006-10-28 09:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 10 月 27 日 星期五 |
 |   |
*  |
| 我真係好撚嬲!
依家做乜撚野ah?
我真係唔知你想點lo..
本身真係對你冇野lo我想講`
係你迫得人太勁`我先忍唔到..
依家算點?報仇ah?
報番一路以黎對我既不滿?
我係衰過`我認`依家係到同你講番聲對唔住`
咁你不滿我時有冇同我講先?
依家就係背後話我點點點`
賤鳩格`
你既目的就係想人地遠離我?
人地覺得係我衰哂`我委屈左你?
唔中意點解唔同我講先?
邊到有人好似做到你咁咖?
認真講`你係我認識過既人最衰個個`
依家仲可以講咩ah我?
話番你?我先冇你咁9 lo..
我唔想用語言傷害到人`
有時做好人都唔係咁做咖`唔該`
唔明點解你會變成咁`
你係我心目中..依家已經唔係之前個個你`
你可以繼續講`i don't care`
衰個個只有你自己`關我咩事?
奉勸你一句`有時d野唔ho吹到咁大lo`
我冇指名道姓`0k?
你覺得心虛既`咪jei係我講緊你lo` |
|
刊登時間︰2006-10-27 07:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 10 月 25 日 星期三 |
 |   |
*  |
| 我`決定左..今晚一定要解決`
最後會點`並唔重要`
我還是我` |
|
刊登時間︰2006-10-25 06:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 96 | »
|