|
討厭了,,誰又真正了解我... | ||
|
總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有* |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
好攰呀><" 11點起左身..上msn.. 跟住去左踩單車..有我+MING+SALLY+腳趾+泳2+家2 同腳趾+晶晶傾左一陣就走啦,, 落到去唔見左腳趾,,又話係樓下等--"我只不過係遲左少少姐\0/" 去左kk,,等左MING勁耐..--"謝鵬尋日無啦啦話佢同黃少都黎--" 而家又唔見佢地,,搞錯..//等到MING搭11到--" 去到一間唔知叫咩到租..晶+雙2就去另一間到租...”佢地3個人2格--" 我本身都唔記得點踩,,因為有半年冇踩啦..而且之前都唔係好識踩++ 不過聰明的我,,練習左5-10MINS就踩到啦^^ 而且佢地都冇教我..--"哈,,好勁呀 不過家2+泳2就唔識踩...搞到我地次次都要停底等佢地" 我地係咁兜黎兜去...1點踩到4點,,搞到我好累呀--" 跟住MING+腳趾黎左我HOME..因為MING自己有帶單車..我又由富康踩到彩明-- 基於一D原因,,佢地黎左一陣就走啦00" 今日都幾開心呀,,諗住星5再去踩^^" post time︰2006-05-01 05:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]()
[ 返回 Siki 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||