討厭了,,誰又真正了解我...

總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有*

Siki
暱稱: _+`sick琪"
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
`掰掰
BE STRONG!`
2006-10-25
&'討厭軟弱的自己`
`*,,點解決??
文章分類
全部 (111)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 111
留言總數: 138
今日人氣: 9
累積人氣: 4695
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

2006 年 5 月 1 日  星期一



    好攰呀><" 愉快

   

11點起左身..上msn..

跟住去左踩單車..有我+MING+SALLY+腳趾+泳2+家2

同腳趾+晶晶傾左一陣就走啦,,

落到去唔見左腳趾,,又話係樓下等--"我只不過係遲左少少姐\0/"

去左kk,,等左MING勁耐..--"謝鵬尋日無啦啦話佢同黃少都黎--"

而家又唔見佢地,,搞錯..//等到MING搭11到--"

去到一間唔知叫咩到租..晶+雙2就去另一間到租...”佢地3個人2格--"

我本身都唔記得點踩,,因為有半年冇踩啦..而且之前都唔係好識踩++

不過聰明的我,,練習左5-10MINS就踩到啦^^

而且佢地都冇教我..--"哈,,好勁呀

不過家2+泳2就唔識踩...搞到我地次次都要停底等佢地"

我地係咁兜黎兜去...1點踩到4點,,搞到我好累呀--"

跟住MING+腳趾黎左我HOME..因為MING自己有帶單車..我又由富康踩到彩明--

基於一D原因,,佢地黎左一陣就走啦00"

今日都幾開心呀,,諗住星5再去踩^^"



    post time︰2006-05-01 05:13 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Siki 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]