|
討厭了,,誰又真正了解我... | ||
|
總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有* |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
傻左啦]]>>> 仲諗住今日可以紅雨tim,, 視藝x2:落左去寫生,,要搬凳,,唔該晒莊son幫我搬落去^^]] 唔知畫左咩出黎..畫畫下個鞋條帶甩左><" ENG:MR.BABY一入黎就同我講如果講野第二次就要罰--"無啦啦做咩特登同我講姐.. 家陣我成日講野咩,,我好乖嫁><" 黃少被左粒糖我,,咁我梗係要即時食啦^^簡單D講..[偷食糖]" 唉,,估唔到謝鵬咁敏感,,我一講XX個名..就發火啦.. 好慘囉,,上兩堂ENG,,唔知被佢將個PEN袋整左幾多次落地下..\\" 中文..被周老師叫左起身,,唔知自己講緊咩--" 放左學..留左係課室...係到玩..唔知被人COMP左幾多把,,嗚]]痛" 跟住玩漢堡包..冇WIN過牙--"跟住又玩誠實大膽..抽中汶汶,, D男仔好鬼死變態..//" 5點到就走..落左去,,MET左奸仔好多下..佢話唔痛,,唔知係咪人黎@?@ 同洛A去陪汶汶等車..佢地係咁虐待我呀..嗚嗚]]" 係咁COMP我+MET我"痛痛痛呀--"汶汶話我好玩得,,任COMP唔嬲..><"好似我好想被人COMP咁--" 跟住陪洛A去揀趙敏份生日禮物><請食雪糕..好味^^ 6點到返到屋企//"
post time︰2006-05-03 06:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]()
[ 返回 Siki 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||