|
討厭了,,誰又真正了解我... | ||
|
總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有* |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
慘慘[[" 今日同MING+腳趾+王海文踩單車... 好慘牙,,踩到個隧道轉彎個陣撞車牙><" 流左少少血,,損晒牙,,痛痛..[[" 著住牛仔褲個膝蓋都瘀晒..--" 由2點踩到5點,,跟住去左我屋企,, 因為家姐番左黎,,所以呢,,佢地飲左一杯水就走啦...\\" 跟住係沙發訓到7點半..><"好累牙... 唔打啦,,冇心情"""聽日返小學..死人頭又唔返..><嬲死你牙 post time︰2006-05-05 11:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]()
[ 返回 Siki 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||