|
討厭了,,誰又真正了解我... | ||
|
總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有* |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
HAPPY...TIME 12點幾起左身..羅明話黎我屋企..\\ 跟住苦魚又話黎,.]] 系到化妝..^^"//睇鬼故..驚到想喊.." 影左好多相..CUTEXDXD,,公仔係咪好得意呢...^^ 搞到我屋企好鬼亂牙><" 跟住同苦魚送左MING去TKO MTR就走啦..>< 好開針牙.....]]"懶左巧多牙... P.S 要SD相比我牙,,老公我艾你牙..
post time︰2006-05-14 12:08 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]()
[ 返回 Siki 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||