|
討厭了,,誰又真正了解我... | ||
|
總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有* |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
絕世懶人//" 一樣功課都冇做過,, 諗住夜晚先做..\\" 成日都唔知係到做咩...><" 睇[我猜]睇到喊左出黎-口-" 尋晚睇迪士尼個個xxx又CRY左...學苦魚,,眼淺]]" JOLIN個新專輯好好聽^^不過都係鍾意RAINIE"丞琳 考試啦..好驚驚牙,,><" 就快成績表,,一定好差,,諗起科學好想CRY"
post time︰2006-05-14 08:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]()
[ 返回 Siki 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||