|
討厭了,,誰又真正了解我... | ||
|
總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有* |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
慘慘..//死人黃叉東 死人黃叉東整死左sick仔牙>__<嗚嗚]]" 我會幫你報仇嫁..\\" 午息比賽籃球,,1S好衰牙,,成日系到撞人.. 贏左亞軍...><" 謝老師成日惡屎能登,,出到去都被佢嚇到唔記得左啦--" 個亞軍獎品系甩牙糖[白兔糖]"迪士尼+黃思朗食左都甩左2隻牙,,好搞笑_-+十*' 放學去左MMLC整網頁,,睇野,,好恐怖><D 個死MING系到包7[拉],,又話愛我一個,,KAKA"哼..衰人//"嬲屎你 放學陪汶汶+洛A返屋企,,就同苦魚一齊走LU...
post time︰2006-05-18 10:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]()
[ 返回 Siki 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||